det var en gång ett sommarlov som led mot sitt slut

 
Bild2 stal jag av Ida
 
Go' kväll! Knaprar ihop en snabb uppdatering såhär sista dagen på mitt sommarlov. Jisses. Har haft det finfint de senaste dagarna, även fast jag gjort onödiga saker också för den delen. Det har bl.a varit Konstens natt (som blev en konstig natt) och födelsedags partajj på gång, trevliga tider. Står i valet&kvalet och överväger om jag ska bjussa på bilder eller ej, men tror dock att det blir det sistnämnda. Dels för att det är better that way, och dels för att denna dator snart kollapsar. Det blir nog ingen "sann bloggare" av mig förrän jag fått en ny dator.
 
Igår somnade jag direkt jag kom hem och sov till kvällssidan, vilket resulterade i att det blev inte särskilt mycket gjort den kvällen, bra. Idag har jag varit på släktkalas och nu ska jag göra sista sommarlovskvällen minnesvärd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0