I'M ALIVE!

Här följer lite text om min helg.
 
Igår tog tåget oss hem till Vasa igen. Weekend festival var supergrymt, mycket feelis till bl.a David Guetta och Hurts. Dock så har vi haft en del dilemman gällande att slippa från ett ställe till ett annat, men allt löste sig ändå! Men att söka taxi i fyra timmar mitt i natten var inge vidare, samt att i två och en halv timme köa i en halvkilometers taxikö i kylan. Kändes verkligen som att man hade vunnit på lotto då det slutligen blev vår ur att stega in i en taxi. Och så har jag tappat rösten, spårlöst försvunnen är vad den är. Men jag har brölat och på ändå.. Och jag har nog aldrig skrattat så mycket som jag gjorde denhär helgen, underbart! Tack så mycket flickor! Jag följer upp med bilder senare, bjuder på en som tillhör Jenni! Kvaliten övergav oss lite.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0