DOT

Okej hörni, nu. Får detta komma till ett slut. Imorgon ska jag börja mitt NYTTIGA LIV, och allt vad det innebär. Har gått upp grymt mycket i vikt sedan jag började Silveria för 1½ år sedan och nu är gränsen nådd. Ska flåta med min sista popcorn skål och DH nu tills jag somnar, imorgon ska denna osunda livsstil avslutas. hehe ;) Ska bli som min sunda och inspirerande vän Sofia Naydenov! Planerar att inte blogga på obestämd tid, återkommer sedan då jag bestämt mig för om jag vill fortsätta eller inte. Trevlig fortsättning på det nya året önskar jag er!

Kommentarer
Postat av: Inspirerande sofia

åååh hihi u so sweet XD <3

2013-01-09 @ 17:52:57
URL: http://ssofiiias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0