SKIT DAG

Mår inte bra, varken fysikt eller psykiskt. Förstår inte varför men känner mig aldrig riktigt glad, trots att jag har alla anledningar i världen att göra det. Värst är att jag låter mina personliga problem gå ut över människor jag bryr mig om, i form utav pissigt humör. Jag vill ingenting längre, bara att kliva upp ur sängen varenda morgon ger mig obehaglig ångest. Skulle jag få välja skulle mitt liv gå ut på att sova. Saker som jag älskade förut känns totalt motbjudande nu. Jag litar inte på någon.
Hoppas på en bättre dag imorgon, vill bara somna och lämna denna dag bakom mig. Vill bara lämna de senaste månaderna bakom mig. Ja, kanske det senaste året till och med. Hur länge har jag mått såhär egentligen?
Och till råga på allt är jag sjuk.. Brukar få knasiga funderingar då.
 
Gotta keep smiling :) 
 
Känner mig alltid lika patetisk efter att jag skrivit ett sånthär inlägg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

You are not alone, känner mej aldri glad ja heller .. Men kom ihåg att mej kan du allti lit på :) One day happines will find us. <3

2013-01-25 @ 12:29:51
URL: http://ssofiiias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0