fredagen den trettonde

Hejpåer! Dagen började med att jag försov mig rejält, skulle börja jobba 0700, vaknade 0900.. Mitt alarm lyckades inte väcka mig, tror jag stängde av det första gången det plingande igång i sömnen kring 0600-snåret.. Måste införskaffa en ordentlig väcklarklocka! Var grymt besviken på mig själv, gillar att jobba då jag spenderar dagarna med något nyttigt. Det var det bara att kliva upp då med en hastig fart och pallra mig iväg!
 
Fredagen den 13:de står skrivet i kalendern om vi kikar på den idag, mina planer för kvällen existerar fortfarande inte. Imorgon ska jag jobba några h på dagen, och på kvällen blir det utgång för omväxlingens skull. ;)
 
Har äckligt humör idag, inte mycket känns särskilt betydelsefullt.
 
På bilden var mitt hår fortfarande föga vått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0