god morgon!

Har vaknat, kikat in hos mina favoritbloggar och fixat en proteinfylld frukost bestående av stekt ägg + lök och tomat, flåtot och gott (även fast det kanske inte ser så vidare mumsigt ut enligt bilden). Hade i tankarna att jag skulle ha medverkat vid ett förmiddagspass vid gymmet, men klockan är för mycket och jag har mycket att genomföra idag. Är så dålig på att komma mig iväg och träna!! Har knappt besökt gymmet alls de senaste månaderna (och det börjar märkas), vilket är konstigt eftersom jag tycker det är roligt. En spark i baken, det är vad jag skulle ha!
 
Plötsligt blev det gassande sol utomhus, så jag ska traska ut och njuta av solens strålar och jobba lite.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0