44 frågor/44 svar

1. Det första du tvättar i duschen? Händerna
2. Gillar du kaffe? Ja!
3. Hur mår du just NU? Trots att jag tycker att ordet "perfekt" låter stroppigt i vissa sammanhang, svarar jag det; jag mår perfekt!
4. Vilken är den sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på? L
5. Berätta om din senaste dröm. Det enda jag kommer ihåg, som jag kan sätta ord på är att den känsla jag kände i min senaste dröm var obehag.
6. Skulle du kunna äta din favoritmat i en månad utan att tröttna? Nej, jag är en person som tröttnar snabbt och näst intill äcklas av maträtter och annat i födoväg om jag käkar det alldeles för ofta.
7. Vad vill du ha just nu? En bra film!
8. Har du räknat till 1000 någon gång? Nej, men jag försökte ofta då jag var yngre, dock kom jag aldrig upp i mer än några 100.
9. Biter du i din glass eller bara slickar? Får ta mig en funderare nu.. Är jag galet snål biter jag, annars slickar.
10. Använder du smileys? Ja xD
11. Har du träffat en kändis? Ja
12. Gillar du keso? Är inte särskilt förtjust i det längre.
13. Vilken låt hade du sist i huvudet? Denhära.. Vamos a la playa. Haha, den etsar sig fast i min hjärna med jämna mellanrum trots att jag i princip inte gillar den.
14. Hur många länder har du besökt? Beror på hur man definierar besökt. Vi drar till med 2½ + 1.
15. Är dina föräldrar stränga? Nej, endast om det behövs. Och nuförtiden behövs det knappt eftersom jag själv kan förstå vilka val som är logiska och vilka som inte är det.
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? Ja, någon gång i livet.
17. Glittrar något i ditt rum just nu? Ja! Och mer blir det då julpyntet flyttar in, som jag längtar!
18. Brukar du hyra film? Händer allt för sällan nuförtiden.
19. Var kommer du att vara på lördag? Högst antagligen någonstans i norra Korsholm.
20. Var du med och upplevde då World Trade Center föll i NY? Upplevde? Jag tycker att det låter fel i sammanhanget, "att uppleva" associerar positiva saker för mig, och nine-eleven är så långt ifrån positivt man kan komma. Men ja, jag levde då det hände, men jag har inga minnen eftersom jag var sex år gammal.
21. Vad åt du till lunch? Skolmat, och det blev enligt tallriksmodellen idag eftersom det serverades spenatplättar som jag inte är sådär överdrivet förtjust i.
22. Har du lockigt hår? Nej
23. När grät du senast? I måndags.
24. Har du gått in i en vägg någon gång? Ja
25. Favorit årstid? Sommartider hejhej.
26. Vem höll du senast i handen? Möjligtvis Emma, då jag blev galet glad över att vi har samma jobbtider på våra skift på praktiken.
27. Sover du med TV på? Nej, inte med flit. Händer dock ofta att jag somnar framför tv:n.
28. Tycker du att du är gammal? Nej!
29. Är du mörkrädd? Ganska, det var jag inte då jag gick i lågstadiet, men nu är jag det då jag har hört allt läskigt som händer och sker i vårt samhälle..
30. Gillar du ditt liv just nu? Jodå, det rullar på som det ska.
31. Har du någongång valt att ta ett bad istället för att duscha? Badar sällan, och då jag gör det kombinerar jag det med dusch.
32. Har du bra syn? Inga glasögon här inte, men den har försämrats.
33. Var är dina föräldrar just nu? Hemma tror jag.
34. Vad har du på dig just nu? Från tå till topp; Olikfärgade randiga strumpor, jeansleggins och Fias huppare. Jag chillar.
35. Gillar du att pulka? Ja, bara det inte är på liv och död och går föööör hårt. Dock är det jobbigt att traska upp för pulkbacken.
36. Hatar du mer än tre personer? Nej
37. Använder du sushipinnar? Nehejdå
38. Har du någon dålig ovana? Jag har många. Jag är bl.a otroligt otålig.
39. Äger du ett vapen? Nej
40. Vad var det senaste du köpte? Något i matväg. Är ingen shopaholic.
41. Gillar du ditt hår? Ja, men det skulle gärna få vara längre. Och det börjar vara på tiden att göra en radikal färgförändring! Men det blir tidigaste om några år, eftersom bara tanken på att förlora mitt blonda bo skrämmer mig.
42. Gillar du dig själv? Ja. Trots att jag vissa dagar är grymt osäker på mig själv, medan jag andra dagar vet precis "var jag har mig".
43. Vem står dig närmast, mamma eller pappa? Båda. Men kanske mamma är snäppet närmare.
44. Hur ofta använder du MSN? Aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0