det är mycket just nu.

Hej på er! Mina dagar är fyllda med skola, läxor i mängder, prov i både gymnasiet och yrkes, Taitajaövningar, gym, praktik, bilskola, familj, pojkvän och vänner osv. Nästa period blir det enbart praktik, skönt med tanke på att då faller en del hemarbete bort. Mindre skönt är det att jag inte har någon aning om vilken tid på dygnet som praktiken infaller, hoppas att det inte blir alla helgkvällar.. Men det är bara att bita ihop och vara glad, trots att självdisciplinen och motivationen släpar i marken någonstans bakom mig. Jag vill ha jullov, är mer taggad på jul än vad jag varit på flera år! Glögg- och julmusikssäsongen är även inledd! Nu ska jag ta itu med pluggande inför morgondagens engelskaprov. Det är mycket just nu!

På tal om bilden så föreställer den ett sött skumvin jag fick provsmaka i skolan idag, utsökt. Rekommenderas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0