hej godnatt

Måndagen, som numera är sista dagen helg för mig (är ledig från praktiken söndag-måndag), bjöd på restaurang med sötis, sedan köpte vi godis och for till mig och flåtade ännu mer.. Imorgon blir det praktik, skulle egentligen ha haft kvällsskiftet men blev tvungen att byta till morgon eftersom bilskolan kallar kl. 16:15. Jobbar fram till lördag kl. 23:00. Wooppidoo. Har aningen mycket att göra nu fram till jul, och då jag har fritid är jag så trött så jag inte orkar göra ett skvatt.. Har samvetskval över att jag inte ens hinner träffa vänner nuförtiden.. Nej snart blir det att börja sova, är dödstrött fastän jag bara varit vaken i 12h.
 
Och nu har jag även fått nog av min lata och ohälsosamma livsstil, här ska det bli ändring på det inom kort! Ska "ta tag i mitt liv" som jag så många gånger sagt, men eftersom jag nu även skrivit ner det är jag tvungen att göra det påriktigt denna gång. Så det så. Höres!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0