NOVEMBER 7

Godmorgon! Har sovmorgon, trots det vaknade jag för 2h sedan.. Som pricken över i:et har jag vaknat på lite fel sida idag också, blä. Ska dra till skolan om 1½h och försöka överleva dagen, och det borde gå galant eftersom det är det enda jag måste göra idag. Nästan, åtminstone, det var ju matteprovsläsning och möjligtvis städning på schemat ikväll också.
 
Igår hade jag en ganska fullspäckad dag; skola, studentskrivningsinfo (blev så stressad av den infon så jag visste inte vart jag skulle ta vägen, är supernervös trots att det är över 1 år kvar!), engelska prov, bilskola och gym. Sedan for jag till min pojkvän och fick slappna av, tyvärr slappnade jag av så mycket så jag somnade.. Ett sådant trevligt sällskap jag är.
 
En halvtossig och oredigerad bild från juli får avrunda detta inlägg, tror jag har fortfarande har ovisade bilder från denna "photoshoot", ska försöka komma ihåg att visa dem någon dag!
Nu tycker jag att det får bli jul och sedan säger jag sommar komsi komsi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0