och så var det torsdag igen

Ligger... i... SOFFAN (surprise surprise) och... ska... (wait for it... here it comes...) SE EN FILM!
Kikade nyss igenom lite vad jag antecknat i mina blogginlägg på sistone, och majoriteten består av text om praktik, hur trött jag är, hur mycket jag äter, och att jag LIGGER I SOFFAN OCH SKA SE FILM (varierat med TELEVISION).
 
Som pricken över i:et väntar jag även på chips som ska levereras hem, hihi. Orkar inte göra mer idag, imorgon är det fredag och mitt praktikskift infaller kl. 15-23. SOVMORGON och ensam hemma, skönt trots att jag trivs med folk runt mig. Ska utföra plikter samt försöka att inte sova bort hela dagen, vilket kan bli en smula svårt eftersom last night inte bjöd på mycket sömn, slutade praktiken kl. 23 och började igen idag kl. 08.
 
OCH PRISET FÖR VECKANS LÄNGSTA MENING går till mig. Dags att sluta babbla, take care!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0