SÖNDAGSTANKAR

En relativt lugn helg har passerat. Imorgon startar period tre i skolan vilket innbär enbart praktik i sex veckor framåt (fram till jul), är dock ledig imorgon, skönt med tre dagar helg! Men, karman hinner ifatt mig, jobbar gratis tisdag-lördag åtminstone tre veckor framåt. Well, jag tänker absolut inte klaga, man hinner antagligen göra saker efter 23:00 på lördagskvällarna också (då slutar mitt skift). Och är ledig söndag-måndag.
 
Firar detta med städning och med att invänta kvällens Solsidan-avsnitt, missa inte det!
Förrästen, grattisar till alla pappor på farsdagen! Jag har världens bästa pappa. ♥
 
Bildkälla: http://weheartit.com/entry/42995261/via/amelie011

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0