kvällsjobb

God eftermiddag! Denna fredag är jag ledig fram till kl. 16:00, då blir det kvällsjobb (praktik) vid Silveria. Dit far den kvällen.. Men det känns inte så farligt ändå eftersom jag får mysa med min pojkvän efter det. :)
 
anyway, hade planerat sova lääänge idag, men jag blev tvungen att ställa alarmet på kl. 06:00.. Orsaken var att jag hade glömt min sminkneccesär innehavande ALLT mitt smink för flera 100€ på en bänk i omklädningsrummet i skolan igår! Då jag kom på att jag hade glömt den hade skolan stängt, och tårarna var inte långt borta. MEN, det finns lite hopp kvar för mänskligheten trots allt, för den låg kvar på samma plats som jag hade lämnat den på då jag kom efter den imorse.
 
Helgens planer för övrigt är lugna. Tjejkväll imorgon kväll, tidig väckning på söndag, för då blir det praktik på Astor med start 07:30.. Here we go! Nu ska jag softa innan jag tar itu med lite hemmasysslor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0