Aug. 15, 2013

Fytusan vad jag längtar till hösten! Denhär sommaren har ändå bara varit SKIT rent ut sagt, jag längtar efter nya, mysiga och kalla tider. Eftersom skolan nu har börjat och ALLVARET har dragit igång påriktigt så finns det inga chanser att rädda denna sommar heller, bara att gilla läget och kämpa med skolan, för det kommer jag nog minsann få göra... Gäller att tvinga fram motivationen, och bara jag ger mig fan på det ska jag nog klara allt. Jag är nu lyckligare än vad jag varit på ett helt år, har ny energi och det känns underbart bra. Aldrig mer ska jag låta det gå så långt så att jag börjar må så pass dåligt som jag gjort. Jag ska blicka framåt, glömma det som varit och NJUTA av livet!

//Livsnjutaren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0