BAJS

 
 
Idag har jag en riktig pissdag. Huvudet har bultat som aldrig förr hela dagen, och jag blir så förbannad då jag inte bara kan vara glad och lycklig. Jag vill spola förbi denhär tiden i mitt liv och bara finna glädjen igen, är så trött på att må såhär. Varje dag är en helvetes pina, vad ska jag ta mig till? Jag saknar mitt liv som det var för ett år sedan. Jag saknar förra hösten. Jag hatar att något kan göra så otroligt ont och det enda jag kan göra är att gå igenom detta och ta emot smällarna, bara vänta på att det ska gå över... När ska det sluta?
 
Nu ska jag spilla upp ett glas rött som tröst, sitta här i min jävla ensamhet och kolla på The O.C, sedan somna och förhoppningsvis vakna upp till en bättre dag imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0