längesedan

Det är fem före att jag kisar mellan fingrarna då jag läser igenom vad jag skrivit sist på min blogg. Jag skäms för mina tidigare alster, vilket jag nästan alltid gör (hehe), varför är det så? Jag hade t.o.m glömt bort lösenordet till min blogg.
 
Hur som haver, det senaste halvåret har inte varit en trevlig period för mig. Jag kan bara hoppas på att det snart ska vända, jag är dock inte vidare hoppfull längre. Jag gräver mig bara längre och längre ner, mot min vilja. Jag är inte ledsen, jag är inte glad. Jag bara är.
 
Jag har snart varit sjuk i en vecka. På nyårsafton bröt min feber ut, sedan dess har jag haft diverse krämpor som vägrar ge med sig. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0